Uitleg Keunstmerk

Iedere aanbieder kan zelf op Keunstmerk haar culturele activiteiten plaatsen. Om dit te kunnen doen moet je drie eenvoudige stappen doorlopen.

Stap 1:

Om toegang tot Keunstmerk te krijgen moet er eerst een account aangemaakt worden. je vindt deze mogelijkheid door te klikken op login in het hoofdmenu en vervolgens de optie 'Nieuw account aanmaken' aan te klikken. Geef hier een gebruikersnaam en een geldig emailadres op volgens de voorwaarden die onder de invoervelden staan. Na het aanmaken wordt er een bevestigingsemail gestuurd met een link voor een éénmalige log-in.

Na hier op geklikt te hebben dien je zelf een nieuw wachtwoord op te geven en te bevestigen. Let op de eisen die aan een password gesteld zijn! Door deze gegevens op te slaan is het account aangemaakt.

Stap 2:

Na met deze gegevens te zijn ingelogd moeten eerst de gegevens van de aanbieder ingevuld worden. Dit zijn de gegevens van de instelling, koor, theatergroep etc. die de activiteit aanbiedt. Een aanbieder kan verschillende activiteiten plaatsen, bijvoorbeeld verschillende voorstellingen voor onderwijs. Vul deze gegevens zo volledig mogelijk in. Titel (naam), adres en telefoonnummer zijn verplicht!

Stap 3:

Door te klikken op Activiteit aanbieden' in het hoofdmenu kan er een activiteit toegevoegd worden. De volgende velden moeten ingevuld worden (zijn verplicht!):

  • Titel
  • Informatie (omschrijving)
  • Minimaal en maximaal aantal toeschouwers
  • Tijdsduur activiteit
  • Prijsindicatie
  • Vervaldatum (wanneer is deze activiteit niet meer beschikbaar)
  • Geschikt voor onderwijs
  • Aanwezigheid lesmateriaal
  • Aanbieder
  • Categorie (rechtsboven, meerdere keuzes mogelijk)
  • Leeftijdsgroepen (rechtsboven, meerdere keuzes mogelijk)

Maximaal 5 afbeeldingen kunnen toegevoegd worden, dit is echter niet verplicht.